Tippexperience 2: Hunter and bear’s birthday party

tippexperience-2

 

Herinner je je nog de geweldige Tippexperience campagne van 2 jaar geleden? Nu kan je je opnieuw uitleven dankzij Tippexperience 2: Hunter and bear’s birthday party!

Hoewel het principe hetzelfde is gebleven (enkel dat je deze keer een jaargetal moet ingeven in plaats van een werkwoord), vind ik het nog steeds een verrassende campagne. Vooral omdat ze weer enorm veel variaties hebben gemaakt. Mijn geboortejaar (1989) vind ik alvast een zeer goede aangezien je daar niet alleen een leuk filmpje te zien krijgt, maar er ook nog extra interactie is. Maar ook de jaren 0, 1969, 2000 en 2005 moet je zeker eens intypen.

Als je wil weten welke mogelijkheden er allemaal zijn zonder ze zelf allemaal te moeten uitproberen, dan moet je gewoon de lijst op deze Duitse site bekijken: www.newrules.de

Wat is jouw favoriet?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
The following two tabs change content below.

Lien Berden

Online Marketeer op Intracto
Ik ben een digitale marketeer die zich graag online vertoeft. Niet alleen om te communiceren, maar ook om te shoppen, muziek te luisteren, inspiratie op te doen, ... Momenteel werk ik als online marketeer bij het Digital Agency Intracto.